Wanneer ben jij op je best?
Wanneer ben jij op je best is de titel van de corporate brochure. Een brochure die niet zo corporate aandoet, maar meer als een magazine. Toegankelijk en fijn om te lezen.
Pfizer is een farmaceutisch bedrijf wat werkt aan langer gezond leven. Geneesmiddelen, vaccins en behandelmethoden kunnen hierbij helpen. Alles wat Pfizer doet is in het belang is van langer gezond leven, de patiënt staat centraal. Zo veranderen ze van een grote onbenaderbare farmaceut naar een toegankelijk menselijk bedrijf. De strategische pay-off: Wij leven voor jouw gezondheid en welzijn heb ik vertaalt naar: Wanneer ben jij op je best?
'Wanneer ben jij op je best?' is sindsdien de boodschap tussen de regels door van bijna alle communicatie van Pfizer.
Opdrachtgever
Pfizer
Samenwerking met
Roos Koole
Suzanne Docter
Bart Versteeg
Twan de Veer
Katinka Hormes
Expertise
Concept
Grafisch ontwerp
Art Direction
Jaar
2018